O mnie

 O mnie

 

copywriter
 

 

Copywriting Olsztyn <- gdy tylko wpiszesz to hasło do wyszukiwarki, znajdziesz mnie na pierwszej stronie wyszukanych wyników. Ale skoro już tu jesteś, nie musisz tego robić, by dowiedzieć się, kim jestem i czym się zajmuję. Pozwól, że zacznę od początku. 

Anna Kowalska – CEO

Ukończyłam studia licencjackie i magisterskie na kierunku Ekonomia. Wybór nie był przypadkowy. Przedsiębiorcze podejście do życia wyróżniało mnie już od najmłodszych lat. Własna firma dająca możliwość ciągłego rozwoju, realizowania własnych pomysłów i dzielenia się nimi, oferowania nowych rozwiązań, a także utrzymywania trwałych i pomyślnych relacji biznesowych z klientami, to jest właśnie to, czym od zawsze chciałam się zajmować. Poprzez działalność, którą z sukcesem prowadzę od 2014 roku, pomagam firmom zdobywać nowych klientów i podpowiadam im jak budować silną pozycję na rynku. 

Któregoś dnia, szukając pracy i przeglądając ogłoszenia w popularnych serwisach, natknęłam się na zlecenia dotyczące tworzenia contentu. Nie wiedząc jeszcze o co chodzi w tym całym copywritingu, ogromnie zaciekawiona i zmotywowana chęcią zarabiania pieniędzy, postanowiłam złożyć ofertę współpracy. Tak pozyskałam pierwsze zlecenie na teksty o tematyce turystycznej. Później już z nieco większą odwagą zaczęłam zdobywać kolejne i coraz ambitniejsze zlecenia, pisać oraz szlifować warsztat.

Copywriting to nie tylko moja praca… 

W Force Business nadzoruję pracę nad wszystkimi projektami przyjmowanymi do realizacji i utrzymuję kontakt z Klientami. Jednak to copywriting zajmuje mi najwięcej czasu, bo to jest coś, co naprawdę lubię. Jak już wiesz, swoją przygodę z pisaniem rozpoczynałam od tworzenia prostych tekstów na nieskomplikowane tematy. Dziś zajmuje się tworzeniem treści na potrzeby firm, w tym stron internetowych, sklepów online oraz blogów. Oferuje zarówno proste, jak i specjalistyczne teksty na różne tematy. Tworzę treści, które nie tylko przyciągają uwagę, ale również skutecznie budują wizerunek firm, zwiększają zaangażowanie odbiorców, a co za tym idzie, generują wyniki sprzedażowe. 

Copywriting sprzedażowy, czyli teksty, które sprzedają 

Prowadzę blogi, przygotowuję opisy produktów do sklepów internetowych, piszę artykuły sponsorowane oraz teksty na strony firmowe. Tworzę content do mediów społecznościowych. Moje treści trafiają do odbiorców, są merytoryczne i zgodne z zasadami SEO. Pochłaniam książki branżowe, jestem wierną fanką poradników wideo i poszerzam swoją wiedzę na wszelkie możliwe sposoby. Wiele dają mi też wskazówki od zleceniodawców. Ciągle się uczę, by móc pisać coraz więcej i jeszcze lepiej. Jestem otwarta na wszelkie propozycje współpracy w zakresie szeroko pojętego copywritingu i marketingu, choć nie zamykam się na inne branże. Wyróżnia mnie konsekwentne dążenie do wyznaczonych celów oraz chęć realizowania coraz ambitniejszych projektów. 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

2024 forcebusiness.pl